Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday 15 May 2011

Cuaca Panas....


ok its been a week dah rasa tak sihat...
sore throat .. flu.. fever.. headache.. ulcer semua dtg dalam pakej ...
adeh mmg bercinta aku ngan sofa ambik pakej ni...
24/7 melekat atas sofa mcm ape jer ...
ulcer dari besar 5 sen sampai lar 50 sen..
tp syukur alhamdulillah  kene time mcm ni..
try kene time exam.. mmg aku lukis diagram pakai air liur jer nanti...



btw if korg notice cuaca kat malaysia last week mmg panas..
serius rasa duduk dalam sauna ... cair habis lemak2
mandi kejap jer pun dah rasa melekit... gile x selesa..
sampai tahap rasa nak duduk dalam fridge jer...
memang selamat lar mak aku goreng buat lauk ngan ikan2 skali...



tapi dengan hati yang tabah aku tetap imagine dalam hati salji.. salji ..salji... 
*sambil tangan didada mata keatas...
eventhough technically doesnt change anything
but i believe more or less it can be change mentally..

btw mesti korg tertanya2 kenapa fenomena ni berlaku...
ade  lar aku dengar pak cik ni cakap pasal ribut dari filipine
then sampai kat rumah dengan hati yang berkobar..
dan menukar suara dan watak menjadi detektif conan..
walaupun aku tau tu semua tak perlu ...
aku pun search lar ape yg pakcik tu cakap
owh baru aku tau ribut tu nama die ribut Aere..
ribut tropika yang meniup angin dari barat daya filipina ker negara kita..
hasilnya membawa kepada kurangnya jumlah taburan hujan dan cuaca yang kering..
bleh tahan ribut aere ni punye effect..





No comments:

Post a Comment